Regler

• Du skal være min. 18 år.

• Du må ikke være banned hos punkbuster eller lignende anti-cheat systemer.

• Du er fri af tidligere klaner, da vi ikke ønsker at hijacke medlemmer.

• For at komme med i SOFGaming, skal man finde vores Discord, ring med klokken og så vil der komme en ned og hente dig.

• Du får rollen som gæst. Hvis du herefter registrere dig på vores hjemmeside får du rollen som SOF-medlem. Ønsker du at bidrage til foreningen kan du lave en fast overførelse på 25 kr. pr. mdr. og bliver på denne måde VIP-medlem.

• Headset og Discord., er krav for at være medlem hos SOF.

Regler når man spiller som SOF Medlem:

• Det er forbudt at, benytte sig af snyd eller glitches.

• Det er ikke tilladt at ghoste, via admin.

• Man opfører sig ordentligt overfor alle, hvad end det er teammates,- klan eller fremmede.

• Det forventes at klanmedlemmer holder sig i kontakt med klanen.

• Såfremt man på forhånd ved, man ikke har mulighed for kontakt med klanen, meldes dette ud til ledelsen.

• Der anvendes samme navn i alle spil, som er relevante for klanen (Hvis muligt).

Regler for opførsel når man spiller eller er på Discord:

• Man skal altid opføre sig ordentlig og tale pænt til folk.

• Hvis nogen opfører sig upassende, kan man lave en complaint på Discord eller tage kontakt til en officer / moderator.

• Under kamp benyttes teamspeak, kun til relevante informationer for det enkelte spil.

Regler for medlemmer:

• Klanmedlemmer får rettigheder baseret på det enkelte medlems kvalifikationer.

• Ved spørgsmål eller behov, for råd og vejledning kan moderatore eller officere kontaktes.

• Som medlem er du en aktiv del af et godt gaming miljø.

•SOF støtter naturligvis ingen ulovlige aktiviteter, som følge her af må de enkelte medlemer heller ikke “reklamere” med den slags på klanens medier.

Forum/ Facebook regler:

  • Hold en ordentlig tone i forummet, også selvom du er uenig med andre.
  • Der må ikke reklameres for gambling.
  • Erotisk indhold samt indhold, der på anden vis kan virke stødende er ikke tilladt på forummet.
  • Vi forbeholder os retten, til at slette alle oplæg vi ikke finder passende.

Generelt

Som udgangspunkt er alle bestyrelses møder åbne for medlemmer.

Der skal altid laves referat fra bestyrelses møder.